Gör mig så ledsen

Komentar: Du är för ful för det, plus att dom vill inte ha så smala tjejer, du är för smal.
Svar: Hur kan någon trycka ner en människa på detta sättet, när jag till och med lagt tid på att skriva mina egna känslor och mitt eget självförtroende här på bloggen. Jag vill nästan bara sjunka ner i gjorden och gråta några påsar fulla.
Förstår inte människor att det är så fel att göra på det här sättet? Varför hata utan anledning när man kan älska. Jag vet inte vad mer jag ska säga, just nu är jag väldigt ledsen...

9 kommentar(er)
Maria:
Att en människa ens har mage att skriva sådär. Usch hatar såna människor som ska trycka ner andra. Men ta inte åt dig, denna personen skrev det på grund av avundsjuka, tro mig! Såna människor har inte heller bra självförtroende. Tro på dig själv, du är stark! Du klarar detta, man får mycket kritik i blogg världen. Keep your head up! Kram, fin blogg btw! :)
2010-12-09 kl 20:07:30
Anonym:
Zana! Jag förstår om det är svårt att skita i det men försök. Snälla? Hur jävla mycket bättre kan den människan vara? Han/Hon är säkert bara ledsna över sig själva och ledsna för att dom aldrig någonsin kommer kunna bli angels. Du har typ allt en angel behöver, längden? utseéndet & kroppen! Du är verkligen jättefin och det tycker jag du ska tänka på, ofta! Och så verkar du vara supersnäll också! Btw, du driver ff min favvoblogg! Thank you so much 4 beeing u!
2010-12-09 kl 20:37:01
Monaheterjagmendukännerintemig:
Nu kommer jag låta jättedum och elak, men tänk på att jag absolut tycker att personen gjorde fel i att säga så och att jag inte alls backar upp honom/henne. Jag menar verkligen ingenting illa i att säga detta, men det är såhär att om du ska vara en del av modebranschen är det viktigt att du skaffar dig lite skin på näsan. Det kommer alltid finnas människor som trycker ner dig och det kommer alltid finnas folk som inte tycker om dig och säger elaka saker. Det kommer finnas folk som säger att du är fel. Det är något man måste lära sig handskas med, speciallt i den bransch du har valt. Jag vet att det är svårt för dig eftersom du har dåligt självförtroende, men så är det. Nu hör du det från en anonym som faktiskt inte betyder ett skit, men sen måste du kunna ta det från t.ex. en modellagentur eller en designer o.s.v. Självförtroende är något du måste finna hos dig själv, det är inte något du kan få, det är inte något som dina bloggläsare kan ge dig genom snälla kommentarer, men dem kan inte heller ta den ifrån dig med elaka. Folk kommer alltid hitta fel, något att vara missnöjd över, och det är okej, det är inget man kan ändra på. Du måste bara tro på dig själv tillräckligt mycket för att veta att dem har fel, att säga till dem att dem har fel, och visa dom det.
2010-12-09 kl 20:48:44
Amanda:
Brukar inte komentera din blogg, men läser då och då. Måste säga att du är jättefin! Tror jag har sett dig i verkligheten någon gång, du är absolut inte ful eller för smal. Alla ser olika ut, så länge man är "hälsosamt" smal är det fint. Jag har själv alltid haft lite komplex över min längd (1.72), och jag har alltid varit "smal". Så jag förstår dig. Jag har lärt mig att inte ta åt mig, jag insåg att jag bara har ett liv, varför gå och grubbla över sådana saker när det finns så mycket annat viktigt att tänka på? Låt inte andra stjäla energi från dig, det är för värdefullt för att slänga bort på någon annan. Tills du kan börja tänka såhär, se dom posetiva sidorna hos dig! Du duger bra, precis som du är, kram
2010-12-09 kl 21:19:12
URL: http://amandaeleonoras.blogg.se/
Anonym:
Du ser ju hur många som skriver bra saker om dig, ta ingen skit. Du vet att det är många som vill se ut som du, jag tycker att du ser skitbra ut och att din kropp är jättefin, hade väldigt gärna velat se ut som dig och jag tror att du skulle lyckas jättebra i modellbranshen.

Din blogg är asbra! Kram
2010-12-09 kl 22:07:39
Anonym:
Åh cant wait.. tills du blir en angel och skrattar rakt framför denna människa. Tjejen över har rätt, du har längden, utseendet, håret och kroppen! du är sjukt fin och det är bara så synd att du har ett svagt självförtroende, jättesynd faktiskt. låt ingen trycka ner dig.
2010-12-09 kl 22:45:14
::
Du är jätte söt!
2010-12-10 kl 15:27:55
josefine:
Du är inte ful.

Ta inte åt dig sådana kommentarer.

Bara inse att dem är avundsjuka på dig.

Jag har själv fått massa kommentarer på min blogg om att jag är smal och kallat mig aneroxia.

Bara skit i dem, du är vacker och lagom smal och fin!
2010-12-10 kl 18:29:54
URL: http://jjosefinestyle.blogg.se/
Anonym:
älskar denna bilden, omg så fin..... ge mig ditt utseende :s
2010-12-10 kl 20:19:28

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: