Hej på er!

Jag vet, mitt bloggande har varit uselt, men igår hade vi cheerleading uppvisning, och därefter åkte jag hem till min kusin där vi firade hans födelsedag! Kom hem runt 11 och redan då somnade jag på soffan.

Idag har jag varit i skolan till klockan 15:00. Kl 8 hade vi Lucia, som gick jättebra! Efter skolan stack jag och Bella på ett bodypump pass på SATS. Visst är vi grymma? Vi kör på ett schema med bodypump på måndagar och minst en gång i veckan till. Superduper, ready for the beach 2011 ♥

Kom i alla fall hem för inte så längesen från passet och ska nu äta. Sedan ska jag duscha och sätta mig framför teven och kolla på favorit programmet Paradise hotel. Ska försöka uppdatera någon mer gång ikväll innan jag lägger mig, har ju faktiskt varit riktigt dålig på att blogga... Kram sålänge


Mina kollegor Alexandra, Filip, Bea & Bella!

1 kommentar(er)
Anonym:
Ge inte de som kommenterar ngn uppmärksamhet, det är det dom vill, om du bara skiter i det så kommer de sluta, för de vet att du liksom "uppmärksammar" dem, du är bäst!
2010-12-13 kl 19:48:59

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: