hungry like a beast

Hej hörni!
Kom precis hem från en hård bodypump klass. Är jättetrött i musklerna, för tog i lite extra idag ♥
Jag och Bella känner oss i alla fall jätteduktiga som orkar med att gå och gymma efter en lång och jobbig skoldag. Inte alla som gör det =)

Äter här nu för fullt, är vrålhungrig och tar minst halva mackan varje bett... Dont mess with me right now, im hungry like a beast.
Sen fick jag även tillbaka en komentar från tjejen/killen som hade skrivit att hon vill ha en normal bild. : Nej jag mena inte alls så, jag vill bara se hur du ser ut på rikigt..
Svar på den frågan, vadå på riktigt? Jag ser ut som jag gör på bilderna, PÅ RIKTIGT?


Kysser mina två meter höga armmuskler!
2 kommentar(er)
Anonym:
zana jag tror inte hon menade de så :)

försök o inte tro de värsta om alla hela tiden, det kanske inte är lätt efter allt som hänt mellan dig o denielle (vet inte vad som hänt, men kan tänka mig att det inte är/var lätt)... men tro på dig själv!! :D

jag tycker du är jätte stark och jag älskar din blogg och dina inlägg, dom får mig att tro på mig själv! du är grym gumman!!

tack för du vågar vara dig själv, du är sån inspiration så du anar inte! kämpa på, du kan och kommer bli en jättebra modell!!! du har ett väldigt speciellt utseende och du kommer lyckas tror jag :D <3
2010-12-06 kl 21:51:00
Anonym:
asså ta det lugnt :s du fattar la att hon inte menar så elr:S
2010-12-07 kl 14:46:46

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: