Nu är det äntligen jullov

Hej på er.
Ligger i soffan och slappar just nu. Hostar som fasiken, och det beror säkert på att jag gick till skolan idag.
Kände att jag verkligen ville säga hejdå till klasskamraterna.
Denna terminen har vart både skitjobbig och rolig. Kommer verkligen vara jättetungt att lämna min härliga klass, och gå vidare till ett gymnasium med betyg... Ush, nu ska vi inte tänka på det =)

Efter skolan åkte jag in till stan, där jag hann träffa Saba en snabbis. Fick med mig en sak hem, mitt bästa köp på länge måste jag säga. Kan ni gissa? ♥

3 kommentar(er)
Anonym:
ohmaj! vart köpte du den underbara calendern??
2010-12-22 kl 19:56:49
Sandra:
Heeej var köpte du den justin bieber ? undrar sandra :)
2010-12-26 kl 14:32:55
Anonym:
Heeej var köpte du den justin bieber ? undrar sandra :)
2010-12-26 kl 14:33:42

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: