Tufft

Jag är riktigt sliten... Jag är trött... Jag är... Sugen på jullov!
Ska äta nu. Kom precis hem från skolan. Stannade på resurs en timma för att göra klart periodiska systemet i no.
Dagen idag har varit tuff faktiskt. Vaknade kl 07:00 på morgonen och kände att jag knappt kunde stå på fötterna. Jag var verkligen jättetrött!
Men jag tog mig upp och somnade på spårvagnen till skolan. Hela skoldagen har varit tröttsam, men nu är skoldagen över och jag ska slappa framför teven med mat ♥

Ändå är det en härlig känsla efter skoldagen, att man ändå orkade ta sig upp och kämpa sig igenom hela skoldagen + en hel timmes resurs! Gud så bra.
Nu ska jag i alla fall äta lite pastasallad med gått vitlöksbröd, därefter ska jag göra klart en so uppgift... SEN lämnar jag skolan för denna dag

0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: