20 december

Har haft lite relaxing tid för mig själv här hemma.
Kommer ni ihåg när jag skrev ett inlägg om att man ska ta hand om sig lite extra en dag i veckan?
Det har jag faktiskt gjort nu. Perfekt att unna sig något när man ligger hemma och är sjuk...
Har tagit en låååång dusch. Jag använde en ansiktsmask som jag tycker är super duper när man får lite småpluppar i ansiktet här och var. Någon sån där billig tub på Åhléns! Jättebra verkligen. Efter det använde jag mig av en mask till håret faktiskt.
Sist jag var hos frisören köpte vi hem två schampon som heter Beverly Hills. De ena var ett vanligt Schampo, och det andra en hårmask. Det är ungefär som en hårinpackning fast bättre! Man har den i håret ca 3 minuter och sen sköljer man av. Medans jag väntade de tre minuterna skrubbade jag ansiktet med världens bästa peeling!
Raka benen var också ett måste =D
När jag kom ut ur duschen använde jag mig av bodybutter, så nu känner jag mig som en silkeslen liten baby ♥






Här är den grymma hårmasken jag snackar om! Tror den ska finnas
att köpa hos de flesta frisörerna. 400 kr/st

0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: