FJÄDRAR

Eftersom jag åker bort redan på torsdag så känns allt rätt stressigt. Behövde köpa sista julklappen till mamma, inslagspapper, och medans jag gjorde det hittade jag samtidigt lite saker till mig själv som mamma så snällt betalade till mig! Sen träffade jag Saba en snabbis, eftersom det är sista gången vi ses på tre veckor ungefär... Ett litet hejdå där, och nu är jag hemma! Ångrar lite att jag gjorde ärendena men jag hade inte riktigt något val. Mamma förtjänar en fin present! Det var värt att lyfta sin sjuka röv från soffan, när man tänker på hur underbar min mamma är och hur mycket hon faktiskt förtjänar en bra present ♥.

Nu ska jag äta, skit hungrig. Har packat in mammas present hastigt och den blev så fiiiiin =) Lägger ut bild på det sen. Men nu till sakerna jag fick med mig idag. Visar en bild på skorna & ögonfransarna som ska användas på en photoshoot i Norge. Köpte en basic tröja och några ögonskuggor också


Mina snygga skor betalade jag bara en 500 för, på Johanssons tror jag det var! Men visst är ögonfransarna
fina? Makeup store 198:-. Fick köpa ett lim till det också, för 89:-

0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: