Hard work work

Hej hej hej!
Kom precis hem, och har precis lagt in en snabb pizza i ugnen, Grandiosa kebab. Till pizzan har jag gjort en god sallad!
Har vart i skolan till kl 15, och därefter åkte jag och bellis och gymmade. Vi körde Bodypump och nu känns det så himla gött i benen =D

Min kamera blev tyvärr urladdad när jag skulle ta lite bilder, så det får jag spara till nästa gång...
Och idag är det en sån kväll då nästan alla mina favoritprogram sänds: PARADISE HOTEL ♥ UNG OCH BORTSKÄMD ♥ CSI ♥ PENSIONÄRSJÄVLAR ♥.




Idag har jag gått runt med lite slappis kläder kan man säga. Har verkligen inte orkat ta på mig något speciellt, och dessutom försov jag mig... Fint Zana

0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: