Härlig måndag

Heeeeeeeeeeeeeeej på er!
Nu är ni säkert sugna på att veta hur det gick på mammas lektion med klassen idag? =)
Det gick jätte bra! Alla tyckte om det jättemycket, men tyckte det var svinjobbigt. De flesta killarna lastade på med massa vikter, men insåg sedan att det var lite väl...
De var många i klassen som till och med ville ha kvar mamma som idrottslärare! Good result right?

Efter de hårda Bodypump passet åkte jag in till stan med Bella Bea och Vera och fikade. Köpte även hårfärg. Ska som sagt färga håret idag... Hur tror ni att det blir? Tror ni jag passar i det? Det återstår att se, men jag får hoppas...

Nu är jag i alla fall äntligen hemma och ska snart äta någonting, sedan ska jag plugga i någon timme till spanskaprovet jag har imorgon. Gå igenom grammatiken osv.

Nej nu börjar min mage kurra på riktigt, Här får ni dagens outfit!



1 kommentar(er)
titta på din mamma!:
kan vi få se et før og etter bilde av deg=)
2010-11-22 kl 19:36:27

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: