I CANT BELIEVE THIS

Oh my god. Jag är världens lyckligaste, nästan (Hade vart lyckligast som hans fruga...)
I födelsedags present ska mamma köpa biljetter till Justin Bieber konsären i London, och där ska vi även bo på hotell.
Jag grät som ett svin när jag fick reda på det här.
Det var min dröm, som kommer att gå i uppfyllelse.
Jag ska få träffa min älskling, min dröm, min värld, världens bästa.

3 kommentar(er)
Anonym:
Herregud, fyfan vad roligt för dig, det hade varit helt obeskrivligt bra för mig om jag hade fått sånna biljetter. Men när är konserten?
2010-11-27 kl 00:06:40
titta på din mamma!:
åååh, jeg vil også bli med =( hehe
2010-11-27 kl 01:31:10
alice:
Ska också dit då :D
2010-11-28 kl 01:23:54
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: