I just need somebody to love (8)

I dont need to mutch, just somebody to love. Somebody to love, i dont need nothing else, so promess girl I swear, I just need somebody to love...

Dansar runt i lägenheten och sjunger Justin Bieber, och mamma tror nu att jag är ett jäkla freak. Jag är totalt galen, galenskap alltså. Hehe =D
Kollat lite teve i alla fall och sjunger som sagt nu, inget annat faktiskt! Ska snart borsta tänderna, så jag kan vara redo för sängen efter pensionärsjävlar. Och damn, jag är faktiskt trött redan?! Fast det är faktiskt bara bra, skola imorgon...

Vi hörs mer imorgon såklart, nu ska jag som sagt ladda inför det roligaste programmet på denna planet, puss och kram och godnatt redan nu ♥


Mitt nya motto: Lite sång förlänger livet =D


0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: