Lite svar på era komentarer


Ska köpa primeboots vad tycker du är snyggast? Svarta eller bruna, kan helt enkelt inte bestämma mig?!

- Gud vilken svår fråga. Det beror helt på enligt mig, vad du använder för kläder. Ifall du har mycket svart, eller mycket färger, mycket vitt osv. Jag har ett par svarta. Jag gjorde de valet för att svart är lättast att kombinera med alla olika kläder och färger. De bruna är oerhört snygga, men kanske inte passar till lika mycket. Det är verkligen en jättesvår fråga... Men jag skulle nog som sagt säga svarta för mer kombination!

Vad använder du för smink till vardags?

- Till vardags använder jag ID bare minerals, det absolut bästa för mig iaf. När jag använder vanligt puder som täpper till huden, så får jag utslag direkt. Inte så jätte fräsht? Jag köpte startkittet och är jättenöjd med det. Man får 8 olika burkar och några borstar. Man ser naturligt och fint sminkad ut ♥ Kan visa er hela innehållet i startkittet någon gång ifall ni vill?

Hej zana, du är så fin! Vart är dina föräldar ifrån?

- Tack så hemskt mycket kära du, det värmer. Jag är lite 50/50 hehe. Min mamma är från en liten stad i Bosnien och min pappa är Makedonalban!

Vilken skola går du på?

- Jag går på en liten privatskola utanför stan. Montessoriskola om ni alla vet vad det är? Innebär att skolan inte ägs av kommunen!

Har du några julklapps tips?

- Jag själv ska önska mig Justin Bieber (Allvarligt talat) Sedan vet jag inte riktigt vad ni tycker om. Kläder, datorspel, fotboll, dans, vad vet jag? Men dator, teve, presentkort, pengar är mina tips!

Tänkte bara hör om vad du har för tankar om gymnasium? vilken linje och skola osv

- Jag har jättesvårt för det här med gymnasieval! Har fått hem minst 40 olika gymnasiehäften som jag måste läsa igenom. De okända gymnasierna har jag dumpat, men endå tar de aldrig slut... Jag skall i alla fall gå på många öppna hus, och utforska de olika gymnasierna =D.

Så nu har jag svarat på alla frågor jag fått in på min blogg på den senaste tiden. Hoppas ni tycker om att jag svarar på era kommentarer. Vad tycker ni?

Kram

3 kommentar(er)
Amanda:
Taack! :D
2010-11-19 kl 21:20:02
Emma:
Din blogg är as bra, och du är jättefin! Men jag undrar hur står det till mellan dig och Denielle, snälla svara!<3
2010-11-19 kl 21:39:07
Anonym:
Hej zana !

hur gammal är du alltså vilket år är du född? :D
2010-11-19 kl 23:55:51

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: