Ni är så bra

Vill bara säga att ni är så fantastiska, allihopa.
Jag har inte fått en enda hatkomentar sedan jag började blogga igen, och jag blir så himla glad.

Att veta att människor där ute som läser min blogg stöttar mig, får mig nästan vilja börja gråta. Att det finns människor där ute som tror på mig, som tycker att jag är stark. Jag kan säga att jag blir stark, av era komentarer, och snart är jag så stark att jag inte kan bli starkare.
Jag vill tacka er alla där ute som får mig må så bra, och får mig känna mig som en bättre person.

Jag har förändrats detta året, alot. Väldigt mycket, mer än vad jag själv trodde att jag skulle förändras. Allt det onda i mig är kastat, och bara massa gått har mött mig. Allt känns så himla bra. Jag har bra vänner, jag har världens bästa mamma, världens bästa bloggläsare, men en person fattas här hos mig. Personen jag delade med mig av allt. Annars är jag på topp.

Jag säger inte att mitt självförtroende när det gäller mitt utseende är bra. För det är den inte. Men vad fan? Kan jag hjälpa att jag ser ut som jag gör? Ja, med skönhetsoperationer. Men det vill jag inte. Jag vill vara den normala Zana som jag alltid vart och alltid kommer att vara.
Man ska vara stolt för den man är, för alla är vackra på sitt sätt. Och jag lär mig och kommer fortsätta lära mig att acceptera mig själv. För det finns ingen lik dig själv.
Jag har mycket kvar att jobba med. Jag ligger vell i självförtroendet på en... etta/tio. Men jag ska göra mitt bästa för att ändra på det, för just nu ligger jag inte på en bra siffra, och det märker jag tydligt.

Men nästa vecka ska jag göra en liten omväxling på mig själv hade jag tänkt.
På måndag ska jag färga håret mörkbrunt! Tror det kommer passa mig bra, och jag ser fram emot det skitagöra mycket. & på tisdag ska jag klippa mig. Uppklippt blir det denna gången, och några centimeter av det slitna. Känns bra!

Tack så hemskt mycket igen, ni är mina små solstrålar ♥

1 kommentar(er)
Amanda:
Sjukt fin text!

& du, du är vacker från insidan och ut!



Ps. Men det är alltid kul med förändringar så som ny frisyr/hårfärg. Tror mörkbrunt på dig blir grrymt!
2010-11-19 kl 19:42:42

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: