Ny kategori




I vinter tycker jag dom enda goa och varma skorna är UGS. Inte de från Dinsko, eller Shepherd,
eller vad det nu kan vara, utan de riktiga orginala UGSen. Detta året hade jag tänkt vara lite
mer färgglad. Det är i alla fall en tanke som har slått mig.
Jag har ett par helt vanliga mörkbruna, som har blivit rätt så slitna. Därför tänkte jag i år köpa
ett par antingen rosa, eller vanliga bruna. Om jag ska vara helt ärlig så finns det
faktiskt inte några skor som slår dessa. Vissa kan vara sköna, men verkligen inte på samma
sätt som dom. Kör på ett par sånna allihopa! Jag vet att de är dyrare än de andra, men det är
såååå värt.

1 kommentar(er)
Anonym:
grrrymm kategori!
2010-11-11 kl 20:58:34

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: