Olivia & Victoria times

Hej på er! Har precis tvättat av mig sminket och ska lägga mig i soffan och bara chilla. Kolla på någon lördagsfilm och äta bosnisk soppa, mums!

Idag har jag tillbringat denna både tråkiga och roliga dag med världens bästa Olivia och Victoria.
Vid kl 1 mötte jag upp Olivia och var med henne några timmar. Därefter ringde Victoria mig och vi bestämde att vi skulle träffas. Det gjorde vi och sen stack vi till Aladdin (vattenpips resturang), men det var nya åldersgränser så det blev tyvärr ingenting... Vi stack till Mcdonalds istället och käkade lite glass.
Vad har alla ni gjort denna lördag?


Min fina vän och jag.

2 kommentar(er)
a:
2010-11-13 kl 21:21:20
amanda:
belstaff jackan så snyyggggg!
2010-11-13 kl 21:21:48

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: