Pink lady

Ska lägga mig i sängen och kolla på film nu, och sedan drömma mina fina drömmar om Justin Bieber och vakna upp till en helvetes skoldag som förstör hela själva drömmen... ♥

Ikväll har jag på mig min nya góa rosa pyjamas, PINK LADY
Godnatt, vi hörs imorgon. Lite mindre eftersom jag har träning direkt efter skolan, men jag ska försöka så gått jag kan!



Himla sköna mystofflor!
2 kommentar(er)
titta på din mamma!:
Soo cute =)
2010-12-02 kl 18:26:03
josefine:
hej,måste bara säga att det är super kul att du har börjat blogga igen (: läste din blogg mycket förr, men du uppdaterade aldrig, så kikade jag in idag och nu har jag läst allt från november tills detta inlägget :)
2010-12-05 kl 17:27:15

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: