Sista november

Hej på er!
Kom precis hem från skolan, och är galet trött idag...
Ska snart lägga mig i badkaret, raka benen, tvätta håret, mellan tånaglarna, näsborrarna... SKOJA BARA =D
Ska i alla fall duscha strax och sedan äta något. Känner mig så äcklig idag på något sätt. Kanske beror det på det äckliga vädret som får mig att snora ner varenda liten gata här i Göteborg? Nejdå.

Idag har det inte hänt så mycket speciellt. Efter skolan stack jag till SUBWAY med några vänner från klassen, och nu är jag hemma efter en helt vanlig lektionsfri dag... Hann göra klart mitt arbete i No också, YES!


Jag idag, alldeles nyss.
1 kommentar(er)
titta på din mamma!:
Fint bilde av deg =)
2010-11-30 kl 18:07:38

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: