Ta hand om dig själv

Nu är jag klar med mitt lilla hemma spa, och mitt ansikte är lent som en babyrumpa, samt mina nyrakade ben!
Ska börja ta hand om mig själv lite extra en gång i veckan från och med nu, och denna gången blev det mitt i en vecka, men jag kände att jag verkligen behövde det idag.

Nu är jag i alla fall tillbaka i bloggvärlden och bloggar =) Saknat mig den närmaste 1 timman? Jag tror ni klarat er så bra så!

Jag har hunnit: Ha på en ansiktsmask, slapppa i badkaret, noppra ögonbrynen, måla naglarna/tårna, och återfuktad min kropp med bodybutter ♥


2 kommentar(er)
Amanda:
jag har saknat dig!
2010-11-25 kl 19:01:43
titta på din mamma!:
hvilken produkter er din favoritt ?=) hva tycker du er best å druke? ;)
2010-11-25 kl 20:56:00

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: