TOP models

Min dröm har alltid varit att bli en bra och framgångsrik modell.
Att jag flyttar till Los Angeles och jobbar som modell hela mitt liv, tills jag inte har kraften längre.
Det är min största önskan.

Att bli den nya Miranda Kerr på Victoria Secret. Men,
har jag potensialen? Har jag det? Jag vill verkligen, jag vill jag vill.

Det bästa jag vet är att bli fotad som modell.
Jag har en person i min familj som faktiskt betyder lite extra. En person som alltid peppat mig genom det här.
Även fast jag har så dåligt självförtroende, så har hon peppat mig och fått mig att ändra på hur jag tycker och tänker.
Min äldsta kusin Daniella. Hon älskar att fota, och brukar ofta ta bilder på mig med sin systemkamera när jag hälsar på henne i Norge.

När jag blir 18 så är våran plan att flytta ihop till LA, och jag klarar nästan inte av att vänta i tre år till. Men förväntansfulla Zana har ett liv att se fram emot!

"I have nothing to lose and everything to win"


4 kommentar(er)
Anonym:
Älskar din stil ! Skulle inte du kunna ha ett inlägg med bara en massa outfit ? Kram
2010-11-24 kl 16:28:34
titta på din mamma!:
tack zano =) I love u 2! Stå på din lilla baijs!
2010-11-24 kl 17:43:02
Jennifer:
Go zana! Om du kämpar för det kan du lätt bli modell snart, du har utseendet, du har längden och storleken! Sök till en agentur.

Puss
2010-11-24 kl 19:45:39
URL: http://jce.blogg.se/
Betiel:
Vet du hur mycket du skulle passat som modell!! du ser ju redan ut som en nu. kan se det framför mig, du i victoria secrets.. jaa! men jag hoppas på att du lyckas uppfylla dina drömmar ♥
2010-11-25 kl 13:01:25
URL: http://betielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: