Tought day

Har precis ätit och duschat. Hade träning idag därför har det var svindålig uppdatering, and im sorry for that. Men nu är jag tillbaka, och ska försöka uppdatera så mycket jag bara kan!

Men för att min blogg ska bli den bästa, så behöver jag mer komentarer av er med tips och råd, på vad jag kan skriva om. Det vore superbra, så komigen nu, det är aldrig försent!

Nu till dagens outfit.


enkelt men snyggt, tycker jag

Nu ska jag fortsätta kolla på Grey's. Hoppas att ni förlåter mig för min dåliga uppdatering...
3 kommentar(er)
Amanda:
Ääälskar din stil! Så dagens outfit är top knotch för mig men mode stil och hiss och diss (kläder heheh)
2010-11-18 kl 06:04:34
Amanda:
Vad använder du för smink till vardags?

DIN BLoG ÄR GALET BRA CHEYEN!
2010-11-18 kl 15:38:13
Anonym:
Tunikan är ifrån var? :)

svara i ett inlägg
2010-11-18 kl 19:01:13

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: