Tyck vad du vill

Det skiter jag i. Första tråkiga kommentaren! Tack för att du sabbade de glada, du lyckades, grattis.
Är det inte tråkigt när en människa måste skicka in en nedlåtande kommentar som det står: äsh du och Justin skulle inte passa alls. Nej okej? Du behöver inte tycka det, bara för att jag är lång. Det tycker jag bara är insane. Är det längden man tittar på nu för tiden?
Det är inte direkt så att han är 1,20 och jag 2,50 meter. Jaja, tänker inte bry mig sådär mycket. Jag älskar er alla andra som inte klickar in sånt här tråkigt!


Syns det att jag tycker om den anonyma komentaren?
1 kommentar(er)
Anonym:
asså du är så jäkla härlig :)

önskar att jag kände dig <3
2010-11-19 kl 21:14:25

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: