Vet ni vad jag glömt berätta?!

Imorgon ska min mamma hålla i våran gympa lektion på skolan! Det kommer bli jättekul och jag ser fram emot det.
Mamma är instruktör på bodypump, (inte bara) så skolan har bokat upp ett passutrymme på sportlife där mamma ska träna upp oss alla =D Ska bli grymt kul! Jag kan säga de att min mamma kommer att piska rijält på oss... Älskar min mammi.

Resten av dagens planer ser ut såhär!

* Efter att vi slutat runt 14:00 åker jag in till stan med Bella och köper hårfärg, fika ingår nog skulle jag tro...
* Hem, plugga lite inför spanskaprov
* FÄRGA HÅRET
* CSI (Justin Bieber i think..♥♥♥♥♥)
* Pensionärsjävlar


Världens bästa

1 kommentar(er)
titta på din mamma!:
hehehe.. de kommer til å dø Zana =D fortell meg alt hehe.. Lykke til!
2010-11-22 kl 10:44:44

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: