Blir så arrrrrrrrrrg

Godmorgon.
Nu undrar ni säkert varför jag inte bloggat över huvudtaget. Men som det gör ganska ofta, så har mitt internet krånglat i två dagar nu, och jag blir så jäkla arg. Att man ska betala för något som inte funkar.
Jag måste blogga, det har blivit en del av mig nu.

Sitter i alla fall i skolan nu, och började för 10 minuter sedan knappt. Slutar klockan halv 2 idag och därefter ska jag som vanligt gymma. Jättepepp för en hård bodycombat idag =D

Ska försöka fixa interneten när jag kommer hem, annars kan jag lova att dom kommer att få ett ARGT telefonsamtal inom kort!

Underbara dunderbara

1 kommentar(er)
Anonym:
hejsan! undrar bara om du rekommenderar nåt gym? (:
2011-02-04 kl 15:45:10

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: