IHGR

What's happening? Im tired all the time...

Får vell börja detta inlägg på engelska, efter att ha tillbringat min skoldag på IHGR.
Det var precis lika bra som jag trodde och jag trivdes riktigt bra. Alla var otroligt snälla och det kändes som att jag träffat på dom innan! Fick en sorts "american" feeling så fort jag kom in i skolan. Feels good =D

Mamma har däckat på soffan efter en lång dag på jobbet. Vi har käkat god tacos och vräkt i oss chips och godis. Är jättemätt nu och tänkte komma med massa rolig uppdatering eftersom jag somnade igår väldigt tidigt, då jag inte hann blogga mer. Får gåttgöra er idag istället.
Men vad vill ni ha mer av?

A nice cold coca cola light



2 kommentar(er)
Anonym:
hiss/diss ?
2011-02-11 kl 21:38:06
amanda:
kläder, din stil, kategori: i sommar
2011-02-11 kl 22:49:47

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: