Inte en sekund vila...

Idag har vart en tung dag.
Tisdagar är inte min favorit, eftersom många tråkiga lektioner är placerade på samma dag... Som spanskan, som är lååångt ner på favvolistan!

Efter skolan tog jag Bella och Bea spårvagnen till stan, där vi sedan tränade i ungefär en timma. Men efter det hårda gympasset var jag inte klar, långt ifrån. Nu väntade en jobbig Bodypump med mamma. Jag klarade mig igenom det passet, och som alltid är Bodypumpen kul, men fruktansvärd samtidigt. Men nej nej jag är inte klar än, jag bestämmer mig för att vara med Streetdance passet också.

Kära nån, vad jag har tränat idag. Känns så bra i kroppen just nu. Öm, men fasiken vad bra det känns endå, varje gång tanken slår mig. Tagit en varm och gó dusch nu, som jag verkligen förtjänar.

Tror ni förstår mig när jag säger att det blir sista inlägget för ikväll. För nu hoppar jag i säng!

0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: