Mondagskvist

Godmorgon...
Varför jag strykit över God är för att den inte vart speciellt god. Har en halv timmes sovmorgon idag, men det hjälper ju inte... Jag är jättetrött och skulle så gärna vilja hoppa in i sängen under täcket och sova vidare. Men icke sa nicke, en ny och tuff vecka kvar, som jag inte ser fram emot så väldans mycket just nu. Men det lär ändras när jag väl är på skolan och är igång. Det är trots allt bara en vecka kvar och sedan lov! Jag står ut.

Efter skolan blir det träning som gäller, dags att bränna bort godiset som jag proppade i mig denna helg. Men jag följer fortfarande mitt schema med godis en gång i veckan och kan inte fatta att jag klarar det =O

Ni får ha en trevlig dag, för det ska jag försöka i alla fall ♥ Just nu känns det rätt så omöjligt med den här tröttheten...

Lyckas vell endå se ganska glad ut, men tro mig. aldrig vart tröttare!

0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: