SVULLET

Känns som att hela jag svullnat upp. Får kämpa för att få upp ögonen, men med tanke på att jag har syslöjd hela förmiddagen idag, så studsar jag upp från sängen endå!

Efter en tråkigskoldag (tisdagar) kommer en bra dag (onsdagar)
Ingenting planerat efter skolan idag, konstigt nog. Jag som alltid brukar träna (?) Men jag känner att kroppen får återhämta sig lite i alla fall, från gårdagens träning. Jag kan knappt gå, så ser ni en Zana någonstans imorgon som ser ut som en pingvin på hal is, så vet ni läget!

Kram sålänge ♥



3 kommentar(er)
Anonym:
hej zana!

Ser att du gymmar väldigt mycket, och ska själv börja gymma. Men min fråga till dig är då, vad tränar du i? och kan du säga pris, vore as bra.

och har du något tips på bästa träningstricket, eller vad som är bäst att ta med sig dit, alltså dryck.

puss

och din blogg är sååå sjukt härlig, keep the good work up!
2011-02-02 kl 18:40:50
Anonym:
Finns d ingen annan cheerlag du kan vara med i?
2011-02-03 kl 09:59:01
Anonym:
Det är så att jag slutar 9an i år (dvs vi har avslutningsbal i början av juni). Vet att det är ett bra tag tills dess, men hade inte du kunnat lägga ut några snygga klänningar som du hade kunnat tänka dig att ha på dig på just balen. Du verkar vara en för jävla go brud :)
2011-02-04 kl 06:56:58

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: