Lite svar på komentarer



Hejsan! Undrar bara om du rekommenderar nåt gym? (:
- Hejsan! Jo jag har rekommendationer faktiskt, och det ända rätta (för mig i alla fall) är SATS. De har ett stort "utbud" av olika klasser. Allt från dans till styrka och kondition. Olika klasser med kombination av styrka och kondition mm. Dessutom har det riktigt bra gym med maskiner till varje liten muskel i din kropp.

Det är så att jag slutar 9an i år (dvs vi har avslutningsbal i början av juni). Vet att det är ett bra tag tills dess, men hade inte du kunnat lägga ut några snygga klänningar som du hade kunnat tänka dig att ha på dig på just balen. Du verkar vara en för jävla go brud :)
- Tack tack tack! Jag är en jävla go brud, det har du rätt i, haha ♥
Jag kan försöka med lite tips i alla fall, på några klänningar jag tycker är fina, sedan vet jag inte riktigt vad du skulle tycka om. Men ett försök, visar dig två jag tycker är jättesöta till ett par fina klackar:

(Nelly.com)


Finns det ingen annan cheerlag du kan vara med i?
- I Göteborg finns det två cheerleading föreningar, GCO och GCT. Den andra föreningen är tyvärr inte en förening jag vill medverka i.

Hej zana!
Ser att du gymmar väldigt mycket, och ska själv börja gymma. Men min fråga till dig är då, vad tränar du i? och kan du säga pris, vore as bra.
och har du något tips på bästa träningstricket, eller vad som är bäst att ta med sig dit, alltså dryck.
Puss och din blogg är sååå sjukt härlig, keep the good work up!

- Åh tack igen. Blir så himla glad när jag får så fina kommentarer, och yes jag ska keep'a upp the good work =D
Jag tränar i massor av olika fina toppar. Eftersom min mamma jobbar som personlig tränare kan man säga att hennes shopping beroende brukar att vara träningskläder. Så ifall det är något speciellt linne eller topp jag vill ha, så smyger jag bara in i mammas garderob, och jag kan lova er, att där kan man hitta ALLA möjliga olika träningstoppar och linnen! Helt sjukt... Men en ny favorit är absolut detta nike linne. Tränings kläder brukar oftast vara ganska dyra ifall man inte hittar någonting på rean. Men ett nike linne brukar ligga på mellan 400-600 kr!
Den absolut bästa och enda drycken jag tar med mig till ett gym är vatten. Alla dessa "energi" drycker är fulla med socker, även fast man inte skulle tro det, för att dem går att köpa på alla gym. Så VATTEN!




0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: